Friday, January 1, 2010

2 Benda Terbang Pada 2009 Yang Lalu

2 benda aku miss masa 2009 haritu. Sedih gila benda dah lepas. Satu adalah ini.

Ye. Sekeping tiket dinner. Haha. Siot aku bleh miss menda ni kan? Sebab ape? Sebab niat awal2 da tamau pegi lepas dapat tau budak2 praktikal illegible untuk cabutan bertuah. Ala apa la sangat kan? Macam la confirm dapat. Tapi masa tu, hari tu aku boleh kena selsema teruk tahap H1N1. Sampai pegi keje pun dah rupa samurai. Mata pun merah cam momok. Haha. Pastu duk hahcuh2 setiap 10 minit. Mana tahan beb!!

Pastu boley balik awal. Maklum la, kata dinner. Boleh bersiap awal2. Tapi aku plak... Abang aku dah call dari kejauhan kat Seberang Jaya sana. Dia suh aku pi sana sebab dorang semua ada kat sana nak buat pasport. Siap kirim suruh amik birth cert ori si Atin dari Pak Su. Pak Su cuak je aku nak naik moto pegi sana. Dengan naik jambatan Penang tu semua. Silap2 terbang2 aku atas jambatan tu. Tapi laju camne pun Jonny tetap steady. Tak bagi dier tuan dier terbang2 time bawak moto. Steady gila potong LC atas jambatan. Cayalah Jonny!! Dan aku masih gian nak naik moto kelajuan 120 atas jambatan. Walaupun orang cakap itu keja gila.

Balik rumah memang ting-tong la. Tido tak hengat. Sedar2 lapar gila babi dan masa plak dah pukul 9 malam. Confirm2 la dah terlepas dinner tu. Alahaiiii...

Benda kedua adalah ini. Juga sekeping kertas yang hampir2 menyerupai tiket.

Ini kisahnya dapat atas kegigihan dan kerajinan aku... Eh? Sah hingga 31 Disember 2010...? Valid lagi la nihh~~!!! Ada jugak rupanya benda aku tak miss... Haha... Ingatkan dah terlepas 2 benda best tahun 2009...

Sapa mau mekdi free? Jom slambe aku belanja!! =)

No comments: