Thursday, May 19, 2011

Random #67

Eh, tak abes lagi ke isu budak mencarut kat orang pakai tudung agak urban tu? Budak tu macam familiar je. Macam batch sikit senior kepade membe-membe TESL aku dulu je. Biar la dier... Malas jugak aku nak amik port pasal tu. Kubur masing-masing ye tak? Tah-tah jap lagi tertido ke lalu terus tertido selama-lamanya kan sape tau kan.....

Tapi tabik ah komen dia 600++ lebih kot. Dahsyat... Dahsyat... *geleng-geleng kepala*

Nama dia sedap ah. Harap lepas ni peribadi dier lebih "sedap" sesedap nama dia. :D
Post a Comment