Thursday, May 19, 2011

Random #67

Eh, tak abes lagi ke isu budak mencarut kat orang pakai tudung agak urban tu? Budak tu macam familiar je. Macam batch sikit senior kepade membe-membe TESL aku dulu je. Biar la dier... Malas jugak aku nak amik port pasal tu. Kubur masing-masing ye tak? Tah-tah jap lagi tertido ke lalu terus tertido selama-lamanya kan sape tau kan.....

Tapi tabik ah komen dia 600++ lebih kot. Dahsyat... Dahsyat... *geleng-geleng kepala*

Nama dia sedap ah. Harap lepas ni peribadi dier lebih "sedap" sesedap nama dia. :D

5 comments:

zoul zombie said...

dia puas agaknya buat macam tu.

mykhalis said...

khalis ketinggalan ape2 ke? aduhhh

Aslina said...

::zoul zombie::
haha... tah dier... tajuk pun da takley blahh...

::khalis::
ntah... saye pong jumpe kat fb... orang sibuk2 post link blog dia...

epalejau said...

ape blog dia? wah aku laju je kalau nak gosip.. haha!

Aslina said...

::hadra::
wah kau gosip laju je kan... aku pun tak larat nak baca komen kat situ satu2... ni link dia... http://www.loveydoveydoo.com/2011/04/carutan-untuk-minah-bertudung-urban.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...