Tuesday, May 17, 2011

Dorang Ni Da Kenape??

Dah banyak sangat masa lapang dekat umah ni maka salah satu aktiviti adalah belek-belek dan jugak stalk fesbuk kawan-kawan yang tak kena delete. Ye lah, nak jadi stalker tegar dekat orang yang aku macam tak puas hati tu dah pegi delete pulak kan??

Dalam stalk-stalk tu aku ingatkan orang yang bajet cantek je kemain lagi perasan bahawa beliau dah gemuk bila sekali timbang naik 0.005kg. Sekali rupanya termasuk dengan kawan-kawan pun komen panggil dia hoi-hoi gemuk. Padahal beliau tu takde la gemuk sangat... Biasa je tengok badan dia. Lebih kurang macam ni...


Lebih kurang lahhhhhhhhhhh... Aku mana pandai nak lukis orang kurus-kurus nih... Ni pun aku rasa dah tahap bini popeye dahhh... Cuma versi muslimah sikit kan... Memang dah lebih kurang pipih macam papan pun... Tapi still orang cakap-cakap dia gemuk... 

So camne kalo aku yang stendet-stendet gamba kat bawah ni???


Nak kira camne ni? Ke kira gemuk jugak? Gemuk kuasa dua ke? Apa ke???

Wah kau gambar tanak kalah tu pose macam model slimming world plus bontot nak lentik macam J.Lo. Wahahahaa...

Tapi masalahnye takde sape pun bising aku gemuk. Ke terpaksa sedarkan diri sendiri je? Dalam kawan-kawan awek kurus dalam gamba first tu ada jugak yang macam ni, tapi takde sape pun nak tegur dia. Ke orang macam ni kurang peramah bersama peminat?

Gamba-gamba takde copyright tu. Sape nak amik laaa... Takde hal, tapi jangan coba-coba nak mengaku lukis plak. Penat aku bukak kolourpaint selama 10 minit untuk lukis orang macam ni....

Ke aku sorang je yang butthurt lebih-lebih ni? Bahahahaha...
Post a Comment