Thursday, May 19, 2011

Selongkar Album #5

Lama haih tak buat edisi selongkar album. Haha...

Kali ni gambar yang terpilih adalahhhhhhhhhhhhhh.........................


Haaa... Mana nak cari dah bas kilang camni skang??

Dulu depan umah lama aku adalah port parking bas kilang. Gambar ni memang lama dari edisi selongkar album yang ini. Masa dalam gambar tu orang-orang JKR dah modified longkang depan umah aku.

Oh ye. Longkang depan tu jugak laa aku penah jatuh kat dalam tu. Bau diaaaa... Phehhhhhhhhhhh...!!! Seminggu kau bau dia tak hilang... Nasib baik la masa tu cuti skolah (tadika je pun. Kecoh lebih). Hazab jugak la duduk umah dok mandi bunga la bagai. Terbahek lahhh.... Bahahaha...

Aku merasa mandi bunga sejak tadika okeyyy... Hahaha...
Post a Comment