Tuesday, March 16, 2010

Kaler Kulit 2-in-1


Tengok gambar ni baru aku percaya betapa berbezanya warna kulit aku yang original dan sekarang. Kalo tak, sampai bila2 pun masih tak sedar diri ingat diri sendiri memang semulajadi berkulit gelap. Tambah plak dengan kegiatan pegi-balik kelas naik moto sekarang.

Ada apape produk boleh memutihkan tangan yang BERKESAN tak? Nak bagi kaler sama dengan lengan balik. Tskkk~~!!

Oh, ini juga jawapan kepada "Mr. Parves" kenapa saya tak datang kelas anda. Kalau dia ada baca blog ni la lepas kuar entry ini. Kami semua pegi Old Town White Coffee Bukit Raja. Makan menu baru dorang yang kuar iklan macam dalam tv tu.

Kata dalam iklannye "Take your time and must enjoy slow-slow..."

Terpaksa la ikut. Betul tak?

Cerita lanjut pasal ini boleh didapati di Blog Mak Tiri Angkat Saye.

4 comments:

Signorina Syima said...

emak tiri tolong kaver.. kami kena beli peralatan untuk kehidupan anak-anak/adik kepada aslina ~ erk macam tunggang langgang je ayat,...

deus X machina said...

tepung gomak
erk888

♥akukahmilikmu®♥ said...

as..kita 2x5 jer..sekerat cerah sekerat lagi sawo matang..gara2 kena panas..padan muka i..

Diarihatiku1976 said...

guna olay.. memang berkesan.. ahaksss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...