Sunday, March 28, 2010

Banyak nak update. Tapi masih malas. Tengah pening2 dengan segala macam masalah study. Sebab tu la selalu sebulan-dua sebelum final exam, kalo tengah2 couple, boleh clash tiba2.

Lantak la. Bukan effect hidup pun. Lain la kalo couple tu bleh buat aku dapat dean list tiap2 semester. Mungkin frust gila la kalo clash. Tapi makin ceria kalo clash, apahal?

Adeh... Tolong la maybe next week ada test/kuiz lain2. Aku nak first week stadi balikkk~~!!! Huuu~~~ Sapa ada mesin masa tolong bagi pinjam...

Tapi pada masa yang sama aku rasa macam cepat la masa berlalu... Cepat la... Cepat la... Sebab hujung tahun ni aku abeh study. Awal January 2011 aku dah tak perlu susah2 tayang muka dekat Dewan Utama Unisel sambil terhegeh2 nak amik nombor bayar yuran pendaftaran.

Susah betul bila rasa cuak2 macam ni.

No comments: