Thursday, March 4, 2010

Saya Suka Mejik2!!

Sejak lepak2 dengan Nos tengah hari tadi sebelum kelas signal...

Terus aku pun addict sama dengan benda2 berkaitan mejik2 nih... Lebih2 lagi bila manusia yang hemsem buat benda mejik2 nih. Terus je rasa jatuh chenta. Nasib baik la dia ni kat Jepun. Kalo duduk berjiran dengan aku... Hari2 aku pegi umah dia suh buat mejik2 yang best2.

Sekarang aku nak sambung tengok youtube pasal beliau. Dengan menggunakan laptop Kak Syima. Laptop aku masih sakit2 lagi.

Jangan terkezut kalau minggu depan aku dah pandai cakap bahasa Jepun. Apa? Ingat Zef dengan Edi saje ke bleh pegi UiTM belajar bahasa Jepun?

Ok. Aku bagi sikit hint pasal dia dekat bawah. Tapi dalam bentuk 20 saat promo AXN Taiwan.



Lepas ni pandai2 la korang cari sendiri pasal Cyril Takayama ni. =)

Yang ni paling aku suka. Magician Cyril Goes Golfing. Percayalah. Tiger Woods pun tak terfikir nak buat macam dia.

Dan yang ni. Magical Fish. Haha. Amacam? Cara tak?

2 comments:

LuVidA^^ said...

bes ouh tgk mejik :D

nama saya aslina said...

::LuVidA^^::
try tengok link yang saye letak. best gila... hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...