Monday, March 15, 2010

Budak yang tumbuk aku tu da kawen. Haha. Congrats!! Takley pegi kan. Sempat belek2 gambar je. Tu pun yang photographer dorang tag dekat gambar fesbuk. Sihat dan hepi betul beliau sekarang. Semoge berbahagia ke akhir hayat ah kan... Tiba2 aku terfikir, agak2 la kan, sekarang kalo dia tumbuk aku macam dulu, sumpah setahun aku koma kan?

Minggu ni aku tak balik [pheh, cerita macam la tiap2 minggu aku balik kampung kan?]. Dah la tak balik, macam2 aktiviti pulak tu buat sepanjang weekend. Nak cerita pun letih. Esok2 aku update lain pasal hujung minggu aku yang pack tu.

Harap2 lepas ni korang tak bosan bukak blog aku sebab lepas ni aku akan eksaited kot nak bercerita pasal Cyril dengan Flora. Hah? Sape tu? Tungguuuuuuu~~

Pfftt!! Sape2 add aku kat fesbuk mesti da tau kan? Kantoiii...

2 comments:

Unknown said...

perh.

awek-awek pun main tumbuk2 dah skng ek.

bahana.

Diarihatiku1976 said...

fuhhh ganasnya ni... chaiiyokkklah awek zaman sekarang..