Friday, March 19, 2010

Tralalalala~~

Sewel sikit semenjak-dua menjak ni.

Terkezut dengan kisah kawan2... Terkezut2 je lah. Lagi 140 kali dapat kejutan macam tu, insyaAllah aku pindah umah ke 6 kaki dalam tanah. Tolong jangan buat kejutan2 yang dahsyat2 boleh tak?

Sekarang 8th week dah ke?

Abeh laa...

Kenapa cepat sangat masa berlalu????




Mula2 rasa nak grad cepat2. Tapi bila dah jadi macam ni... Ohh tolongla kembalikan very2 first week semula...

Haihh~~

7 comments:

.Huda Luna♥™ said...

kalau aku xnk first week

aku nak aku di pecah kn jd ovum n sperma balik

waaa~~~

susah nye idoppp ni!

epalejau said...

huwaaaaaaaaaa..aku pun nak balik ke first week!

Diarihatiku1976 said...

waduhhh... 1st week yg mana plak ni... kalo akak plak akak tak sabar nak ke minggu-minggu terakhir.. ahahsks

pensel kontot said...

erk nape dgn 1st week

nama saya aslina said...

::huda::
tu melampau sangattt~~ haha...


::hadra::
aduihh... sama laa...


::diarihatiku1976::
first week masuk kelas... nak yang tu balikkk...


::pensel kontot::
sebab semua masih normal pada masa tu... huhukkk

Anonymous said...

abis lah ko dgn pre-thesis x siap lg,
signal lg, mcs, som, robot, microC..
gile2..

nama saya aslina said...

::anon::
letak nama la len kaliiii~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...