Friday, January 16, 2009

Jumaat Selalunya Buat Aku Hampir2 Lupa Semua Masalah Aku...

Harini aku senang hati...
Semua urusan berjalan seperti yang aku plan...Plan la sangat?
Bas pun datang awal...

Tapi bas nak masuk campus lambat sikit...Alaa...Sikit je pun...Tak effect sangat...Janji aku dapat masuk kelas on time...Walaupun cam lambat 6 minit...

Ye...Aku suka kelas harini sebab kelas harini macam tenang dan damai jek...Lagipun lecturer tu suke beno gune ayat Quran dalam sesi pembelajaran...Insaf la sekejap...Kelas pun rileks jugak...Tak banyak kene ingat ke...Kene hapal ke...Sume cam untuk pengetahuan umum...Takde pressure sangat (kot?) Nama pun kelas Engineers and Society...Ala2 kelas bersosial la sikit kot...Takkan nak jadik engineer yang spesis takmo campo ngan orang,kan?

Satu kelas tu je untuk arini...Takde kelas petang...Abeh kelas balik la...Yang penting, singgah kafe...Makan nasik goreng dulu...Sejak minggu ni dah naik harge jadik RM2.70 untuk nasik goreng menimbun + telo mata + ais kosong...Janji kenyang sudehh!!

**************************

Balik...Naik bas macam biasa...Lalu kat jalan biasa...Yang aku tak brape biasa tu...Lembu2 yang berkeliaran kat situ semakin gangster...Langsung tak kisah kalo2 dorang tu berisiko dilanggar ke...Jalan wat tatau je macam jalan tu dorang juge ader share mase tengah construct haritu.

**************************

Harini aku malas nak terima apape panggilan atau sms sepanjang hari. Enset aku dalam mode flight sejak naik bas nak pegi kelas tadi...Mungkin bawak ke esok hari...Sape2 nak contact aku...Sila gune YM ataupun kene pakai hell butterfly...Lagipun harini aku nak menjalani hidup yang damai tanpe tekanan dan aku nak cover tido yang aku rase tak cukup semenjak-dua menjak ni.

gambar hiasan

No comments: