Tuesday, January 6, 2009

Huuu...Tag La Plakkk....

Tengah feeling2 layan blog membe2 yang dah lama aku tak melawat selama sebulan...Tiba2 aku terjumpe la satu tag dari Jumie untuk aku...Uhukkk...

Takpe laa...Memandangkan aku pun tengah serabut2 hidup menyambut kedatangan semester baru...So, aku nak ilangkan sikit keserabutan itu dengan menjawab tag...Jeng...Jeng...Jeng...

Ni soklan2 mautnye...

1. Do you think you're hot?
>>Aku hot ke? Aku tak tahan panas...Cepat ngantuk... =p

2. Upload your favorite picture of you
>>Nah!! Ambik nih!! Tengok puas2...



3. Why do you like that picture?
>>Ntah!! Ramai orang akan ketawa gembira bile melihat gambar nih...Aku pun suka jugak pic nih...Nampak cam rock kapak dulu2...Zaman2 masa Ella masih berambut kerinting!!!

4. When was the last time you ate pizza?
>>Pizza beli kat pasar malam kira tak? Kalo bleh, last week la kot...Sebelum bukak semester baru...

5. The last song you listened to?
>>Lagu kat Discovery Channel...Boomdeyada...Haha!!

6. What are you doing right now?
>> Ngumpat pasal junior, kelas dan hak golongan minoriti ngan Cik Yah...

7. What name would you prefer besides yours?
>>Hah?!! Name tu takdok laa...Tapiiii...Aku berangan nak pakai title Prof Dr. IR Nor Aslinawati Abdul Majid...Wakaka!!!!

People to tag
  1. Kak Syima
  2. Huda
  3. Kiah Kiut
  4. Nughul
  5. Apiq


8. Who is number one?
>>My osmet lah!!

9. Number 3 is having a relationship with?
>>Hah?!! Mesti la ngan awek dier (jangan tertipu dengan nickname itu!!)


10. Say something about number 5
>>Budak ni baru abeh SPM

11. How about number 4?
>>Gue kenal dier kat blog2 ni jugak la...

12. Who is number 2?
>>Same laa...Membe2 blog jugekkk!!!

No comments: