Sunday, January 4, 2009

Mogok Sebulan

Saye, Aslina dengan bangga tak riaknye nak umumkan saye akan mogok selama sebulan berikutan saye ingin bercuti di rumah dengan aman dan tenteram (sebenarnye takde internet kat umah sana juge sangat malas nak pi cc untuk hapdet...)

Untuk itu...Terima la gambar pemandangan untuk tatapan korang sume sepanjang sebulan aku mogok...Takpe...Taon depan aku hapdet lain yek...Korang juge bleh klik gambar itu sesuka hati untuk membaca entry yang kurang berilmiah bersempena dengan cuti aku kali nih...Nak bace entry lain kat situ pun silakan la yek...Ekeke!! Enjoy haa...

Sesape yang ngetag aku jugak...Taon depan la aku setel...Sile taruk link tag korang dalam komen kat bawah ni yek...Mana la tau aku terus lupa dan terus wat tatau je ke...
Sambil2 tu kalo korang rase nak wat dialog untuk dorang pun boleh jugak laa...Dialu-alukan jek...
Post a Comment