Wednesday, January 28, 2009

Aku Dah Terkena Sindrom "Sawan Bergambar"

Sila baca entry ini dengan berlatarbelakangkan lagu Stockholm Syndrome oleh Muse.

Harini rasa macam ada kelas.

Tapi aku malas nak pegi...Kelas pun sejam...Ntah ade ntah takde...Kelas selepas tu batal...Kelas petang takyah cakap la...Kalo 2 minggu pertama dier tak masuk kelas...Ape lagi harini sebab classmates aku tu sume dah pakat2 takmo datang...Kalo aku tanye kawan2 cayang aku tu confirm la kene kencing je...Siap cakap ada kuiz la bagai...Tak senonoh betul perangai nak tipu2 aku nih...

Aku bosan gile nih.

Dah bosan2 ni...Nak cari bahan esemen pun incik Vostro ni asik wat hal je...Sikit2 kuar bluescreen...Gile ke ape nak menduga kesabaran aku.

Aku dapat hobi baru.

Aku dah terkena Sindrom Sawan Bergambar atau dalam ertikata yang lain gile-bergambar-sorang2-bile-bosan.

Layan ahh gambar2 kat bawah ni.

AMARAN!!
-Sila sediakan beg plastik atau baldi muntah di sisi anda-



Ni gambo semalam...Semalam la start aku kene sindrom nih...



Bajet innocent la camni...Wakaka!!



Sila abaikan background yang tak munasabah tu...Gamba tocang sebelah...



Sephia effect...Lepak2 kat sofa daa...



Grey effect...Gigi aku tetap putih walaupun letak effect grey...Haha!!!



Puaka ni-yang-merepek bertocang dua...Wakaka!!



Gaya menggebukan dan mengembungkan pipi yang sedia gebu...Uwekkk!!



Gaya rambut terurus sikit...


Sekian saja dari aku.
Dah berapa baldi dah korang muntah?
Jangan salahkan aku...Hahaha!!


P/S: Unie...I tau U mesti tengah wat right click-save image as-my document kan? Amik laa...Wat stok seminggu...Berani print la besar2 wat poster kat bilik U...Haha!!
Post a Comment