Thursday, January 8, 2009

Arghhh!!!

Asal aku tengah rajin nak pegi kelas je...Mesti kelas cancel laa...Ape laa...Akibatnye aku pun kene plak duduk lepak2 untuk mengisi mase lapang...Skang aku tengah lepak2 dengan membe2 aku...So, tengah buang mase nak tunggu kelas kul 2 petang kang...Tak ke gile lagi 3 jam aku nak lepak kat sini...Ape la aku nak buat nih? Nak update blog...Ni pun pinjam laptop membe...Internet pun laju sepantas kura-kura...Nama pun wireless free...Bende free memang lembap sikit kat campus aku nih...Huhu...Tolong la bagi cadangan ape aku nak wat kat sini selain dari tido...Dah lebam dah aku nak tido...Ape nak buat nihhh?!!!!
Post a Comment