Saturday, November 28, 2009

Bye-Bye [Update Sikit =)]

Setelah 4 bulan + seminggu (17  minggu) berkubang di sini...


Tiba la masa untuk mengucapkan selamat tinggal...Hehehhh!!
[bleh klik untuk pemBESARan lebih jelas :)]

Snapshot ucapan aku kat dorang semua...

Amacam? 

Hebat tak?


Dannnnnn...

Yang betul2 pasti tu...


Aku akan rindu sama dorang ni nanti =)

UnderFill team memang best [ayat bodek xP]


P/S: Korang caya ke yang awek cun sebelah aku tu umo sama dengan aku? Orang2 kat sini ramai confuse bila dia cakap kami pernah sekelas. :p

P/Ss: Jangan coba2 nak tanya aku macam2 pasal dia. Nanti marka [boifreng] dia marah. :)

P/Sss: Baru aku sedar... Aku keje dalam environment ramai lelaki lagi. Nanti lepas grad kalo boleh nak cari keje yang ramai pompuan. Any suggestion? ---> FYI, aku tamau jadi lecturer!!

Post a Comment