Saturday, November 28, 2009

Bye-Bye [Update Sikit =)]

Setelah 4 bulan + seminggu (17  minggu) berkubang di sini...


Tiba la masa untuk mengucapkan selamat tinggal...Hehehhh!!
[bleh klik untuk pemBESARan lebih jelas :)]

Snapshot ucapan aku kat dorang semua...

Amacam? 

Hebat tak?


Dannnnnn...

Yang betul2 pasti tu...


Aku akan rindu sama dorang ni nanti =)

UnderFill team memang best [ayat bodek xP]


P/S: Korang caya ke yang awek cun sebelah aku tu umo sama dengan aku? Orang2 kat sini ramai confuse bila dia cakap kami pernah sekelas. :p

P/Ss: Jangan coba2 nak tanya aku macam2 pasal dia. Nanti marka [boifreng] dia marah. :)

P/Sss: Baru aku sedar... Aku keje dalam environment ramai lelaki lagi. Nanti lepas grad kalo boleh nak cari keje yang ramai pompuan. Any suggestion? ---> FYI, aku tamau jadi lecturer!!

2 comments:

Signorina Syima said...

erm... sbg pelajar master plak?? keliling pmpn jgk kan?

aslina said...

hmm...tapi position sebagai pelajar master tak mendatangkan imbuhan pada hujung bulan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...