Sunday, November 1, 2009

Advance Siot Dak2 Skang.

Smalam, akibat kecewa pasal pegi pejabat Imigresen, dorang tak bukak sebab hari Sabtu, aku pun ajak la kazen aku kuar makan2. Bila marah, dari pagi tak makan, lapar la jadinye. Barai jugak la duit aku blanje dier makan kat Kenny Rogers. Huhu. Untuk pengetahuan korang jugak, sejak aku praktikal, elaun dan duit loan aku banyak habis ke makan.

Itu belum lagi aku up entry 100 km/j dan 6 ketul nugget KFC. Tiap2 minggu buat macam tu. Apa gila bawak moto sambil makan nugget. Lebih rempit dari Mat rempit. Mana tak makin comel? Tu la pasal aku dah malas nak webcam dengan orang itu. Dier pun dah tak brape rajin nak YM. Masing2 buat2 bz. Sesi balas2 SMS pun dah bertukar ke 6.15 pagi-6.45 pagi saje. Selalu2 tu tak kira masa.

Masa makan tu topik kitorang berkisar tentang sesi menghasut kazen aku tu agar join aku berpoye2 ke Singapore bulan 12 nanti. Lepas tu entah camne boleh terbabas pegi ke bab2 couple. Dari citer2 dier ahh...Aku bajet advance jugak budak2 sekarang nih. Laju je citer bab2 kapel. Tu belum campur perasaan nak kawen yang membuak2. Adoi laa...Aku yang lagi tua dari dier pun kalo boleh nak elak je bab2 munakahat ni...

Entah ape yang menarik tah la. Tapi yang aku tau kazen aku ni memang tak berani la nak citer ngan mak dier. Mampus kene bebel kang. Ape pun aku rase selagi dier takde terlibat dengan mende bukan2 macam dalam laporan surat khabar, aku rasa ok lagi. By the way, terpulang la pade budak2 tu sendiri kan samade dier nak biar diri terpengaruh dengan mende2 tak sihat tu atau tidak. Ye lah, aku bace dalam surat khabo harini pasal luahan sorang ibu yang agak kontrol anak dier pun tak boleh nak buat apape walaupun dier rapat dengan anak2 dier. Dalam kene pantau camtu pun anak dier tetap bebas lagi SMS bende bukan2 dengan kawan2 berlainan jantina. Bila dier check phone. Masya-Allah! Seram kalah citer Tower 13.

Apsal budak2 skang sibuk sangat nak kapel awal2 ni eh? Macam la dah sure sangat tu jodoh dorang. Sampai bleh buat macam2 lagi plak tu. Pastu bile dapat hasil, kene tinggal camtu je. Tak ke bodoh namenye? Berkorban la sangat. Jaga diri elok2 tak boleh ke? Nak komen lebih2 pun aku bukannye baik sangat. At least aku takde la bangang sangat sampai camtu. Kalo ade pun sengal sikit2 je. Tapi dah berubah sikit pun. Agak insaf jugak la. Yang lepas, biar je dah lepas.

Huhuhhh...Bosan nih. Tu bebel pepanjang. Padahal banyak je keje lain nak kene buat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...