Tuesday, November 3, 2009

Email Spam Pun Kadang2 Berguna Juga

Kadang2 datang mood sengal aku... Aku bukak spam email satu2. Bukan ape kot2 ade offer best2 ke kan? Tapi banyaknye hampeh semata2. Cuma kadang2 tu letak tajuk bukan2, lepas tu guide link ke site MLM dorang. Mana dapat mailing list banyak2 antar secara rawak, aku pun tatau. Tapi dalam banyak2 tu aku tertarik dengan yang ini;




Kecelakaan Maut PLUS 16 Mati, 5 Cedera,5 Merayau

Berita yang sungguh menyayat hati… pastikan anda kuat iman sebelum melihat gambar-gambar yang akan ditunjukkan nanti. Kami tidak tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sesuatu pada diri anda akibat gambar yang akan ditunjukkan nanti...



.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


Penat ke scroll bawah? Belum? Apa kata sambung lagi...


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


Ok2 nanti korang bosan...Hehe...Jeng3x!!




Haha~~!! Lori babi terbalik...

CREDIT TO Oh! Tidak!!!

p/s: Thanx kepada sender spam email tersebut. Aku gelak gila2 harini.

4 comments:

amir said...

bodoe filer spam nih.

profwacko said...

mesti ade yg kena culik d buat masak kicap ke, black paper ke...

Ha.. merayau lagi.

Aslina said...

::mirin::
sejak bila ko gila kuasa ni?


::rezan::
ha`ah...kemungkinan besar la...mungkin ada yang buat party sebab dapat kidnap menatang ni berkeliaran secara fresh dan percuma.

Oh! Media said...

thanks for linkback...

- Oh! Tidak Admin.