Saturday, November 28, 2009

Kejutan Pagi2 Buta

Harini aku balik ke "beloved place" 

Beloved la sangatttt~~

Mula2 plan nak balik hari lain je agar boleh beronggeng bersama2 dengan Kak Syima.

Tapi ada banyak hal plak mau setel [kalo boleh] sebelum berangkat ke Singapore =). Pastu plak sebab kesian dengan kawan aku nih, tak paham IA. So aku dengan baik hatinye la nak memperturunkan segala ilmu2 tahap dewa subjek IA kat dia... Sharing is caring bukan?

Sesampainye aku kat Klang, aku dah pelik dah...Apsal lain macam je tempat ni? Pastu orang pakat2 turun plak tu. Rasa macam dah sampai air port pun ada. 


Last2 aku call balik membe aku tu untuk kepastian. Hmm...Rupenye stesen bas dah pindah ke situ... Tu baru satu semester aku tak jejak Klang ni. Bila dah bertahun2 macam mana la agaknye. Lost contact betul aku dengan perkembangan2 terkini ni hah... =(

3 comments:

lavidalabelle said...

wah stesen bas dah lain. aku laaaaagi ler lama tak jejak Klang tu xD

Signorina Syima said...

huhuhu...

klang sentral dah mantop kan?? ada mcd drive thru....

Aslina said...

::belle::
haha...ko tau aku dapat infoo sebenarnye dah setahun lebih dah klang sentral camtu...dah bukak siap untuk jadi platform bas dari negeri2 lain?

::kak syima::
masa tu saya teruja sangat nak upload citer ni sampai lupa nak pusing2 berkeliaran disekitar kawasan klang sentral tu...