Tuesday, November 24, 2009

Geram


Apsal camni? 

Geram punye pasal. Kalo takde nota alamatnye sampai tahun depan takde orang nak makan kek ini. Benda dalam peti sejuk adalah milik public. Kadang2 bagitau banyak kali suh makan kek atau ape je dalam peti sejuk tu, semua buat tatau je.

FYI, dalam umah aku 2 orang je tak pandai membaca. 

Taktik ni juga membuatkan orang yang setahun sekali bercakap dengan aku last2 bercakap juga tadi. =)

Oh, ye. Kek ni beli kat Giant Bayan Baru. 3 pieces 5 hengget je. Sedap mengalahkan kek kat Secret Receipe. Banyak cawangan kek2 nih. Sedap gilaaa~~ 

Post a Comment