Saturday, November 14, 2009

Lagi 2 Minggu~~

Hasil penabungan yang berhemah selama 4 bulan praktikal. Korang pun sedia maklum kan makanan kat cafe tempat aku praktikal tu sangat2 murah dan hari2 ada baki dalam bentuk sen2. Lagi 2 minggu boleh la nak mula mengira. Oh, tak sabarnye~~!!!

P/S: Tabung ni dah penuh pun. Kecik molek je tabung ni macam tuan dier. =)

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

wahhh... ni boleh masuk contest mister potato ni.. ahahksks...

aslina said...

::Diarihatiku1976::
Hahaha...Tabung ni dah lama dah...Malas nak beli tabung, toreh je penutup mister potato ni buat tabung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...