Thursday, June 10, 2010

Semalam Pegi Kenduri Kawan Dekat Kuala Nerang.

First time kot aku pegi kenduri kawen kawan-kawan. Tu pun sebab MKAP ajak. Kalo tak, takde la aku nak kuar umah semalam. Dah la tepu duduk umah. Frust sebab result yang agak sikit kecewa kat situ. Sabar... Sabar... Maseyh takde rejeki agaknye.

Bukan dekat kenduri tu. Punya la nak bawak diri pasal frust dengan result. Gigih pegi kenduri kawen yang dekat Kuala Nerang sana. Sapa yang tau Kuala Nerang kat mana mesti kagum sebab tempat tu tersangat la hulu nya dalam kawasan Kedah. Lagipun ada kawan ajak. Ok la kan.

Semalam jugak first time Jonny merasa naik feri. Ye. Jonny naik feri. Sebab aku cari tempat park moto dekat Jetty Raja Tun Uda tu tak jumpa-jumpa. Sekali termasuk dalam lorong motorsikal naik feri. Bantai je la Jonny oii...



Waa... Kire hebat aa Jonny... Dah merasa naik feri. Kalo korang nak tau, kazen aku si Aten tu pun dah 15 tahun idup kat muka bumi ni pun tak pernah naik feri sampai la hujung tahun lepas baru dia merasa naik feri. Hoho. Sapa lagi tak pernah merasa naik feri walaupun dia anak jati Penang? Jangan ingat takde tau...

Best woo rasa pi kenduri kampung-kampung. Dia punya gulai ikan kering sangat superb. Nak tambah 2-3 kali, segan plak sebab tukang ajak tu ada hal lain. Nak kena cepat. Gambar dengan pengantin? Alahai. Segan la nak upload. Sebab rasanya wakil Beserian yang pegi pun kami berdua je. Dengan kawan dia lagi sorang.

Kepade Maizatul, semoga berbahagia di dunia sampai ke akhirat.
Post a Comment