Friday, June 18, 2010

Musim Durian Datang Lagi~~

Takde kene-mengene dengan lagu Wali Band- Cari Jodoh tu.


Ada 6 bijik durian dalam plastik.


Model durian mesti kena ada sama. Heh.


Upacara membelah durian dijalankan.



2 bijik durian pertama terkorban. Ada 4 lagi.



Uhh... Sorry gamba tak lawa...



Model durian tak larat nak makan sambil duduk.



Durian pose dalam pinggan (last day)


Gambar ni di-kidnap dari profile pic Fizi dekat fesbuk.

Haa... Tempting bukan?? Kaler kuning baek punya... Mujur tak terbeli durian mangkaq*

Berbaloi-baloi... Tapi mahal gila laa... 6 bijik RM100. Awal-awal aritu memang gila punya mahal harga durian ni... Nasib baik la semua durian isi dia lemak, manis, cun, kuning, tebal, apa lagi?

Syiok abes la musim durian sini walaupun ada yang cakap taon ni durian tak berapa nak menjadi sebab cuaca panas sangat... Jadi tak jadi pun... Durian tetap durian... Sape tak makan durian, sangat la rugi... Hoho...

Erm, aritu aku demam pun sebab durian laa... Overdose.

*Mangkaq = buruk/busuk kot??

2 comments:

dayana said...

mmhhh..sedapnya duriaaann..ilike it too..tp di Indonesia belom datang musim duriannya..hehe^^
Salam kenal..Visit me yah my page
Or my site @ Trimakasih

Ries Lee said...

tak gemar durian..
hidu pun tak boleh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...