Friday, June 29, 2012

German Kalah

German kalah. Dah la main kalah mati... Tak sure la dorang ni ke 3 ke 4... Huhuhh... Nanti final Italy ngan Spain... Tatau lak nak sokong sape. 2-2 pon power... Tapi setakat amik tau camtu2 je lah... Dan sebenarnye Incik Jep tak minat bola. Hahahahahaha... Best giler ahhh... Nanti takde la aku stress macam pompuan2 lain time big football match, kes diabaikan suami/tunang/boifren.

Kitorang? Heh. Kalo aku jadik pegi US, lepas aku balik sini je la re-plan balik. Dier dah grad Master dier. Kemain hepi lagi dah abes. Tengah sibuk cari keje. Tapi macam dier prefer keje kat sana je... Balik Malaysia untuk cuti2 je kalo dapat keje sana... Siap plan, kalo dapat keje sana, dier nak stay untuk lagi 2 tahun... Aku da mcm... Aaaa... Aku camne??

Pastu aku makin cuak lak bile team meeting semalam, Jenny cakap takde perubahan dalam team kitorang, cuma tukar nama je. Huwaa... Takkan la management nak buat rombakan organization chart untuk sebulan-dua je... Camne bulan2 seterusnya... Tapi kalo pegi lambat2 sikit pun takpe lah... Lepas bulan 8 ke, lepas bulan 9 ke... Kan sempat aku beraya kat sini :)

Tak jadi pun takpe. Takde la aku stress sorang2 nak pikir nak idup kat negara orang. Incik Jep lain sket sebab dier memang ade kuarge angkat kat sana... Aku?? Dah la limited time je (5 bulan) pastu tah mana hala lak tercampak kat US tu kalau jadi ke sana...