Saturday, February 7, 2009

Sudin Oh Sudin

Saje je takde keje wat tajuk ni.

"Sudin...Aku nak thumbdrive aku yang antik tu balik. Tolong la. Aku rindu sangat kat dia. Huhu..."

Mamat ni adalah partner esemen aku yang lepas. Jenuh oww aku wat gerakan mencari no tepon mamat ni. Dier ader frenster. Dengar citer masih single. Sape2 nak berkenalan ngan dier bleh cari aku. Mwahaha!!

Gile bai...Macam nak jual membe je...

Aku rindu kat thumbdrive aku yang besar gabak lagi antik berkapasiti 128 MB keluaran tahun 2003 berjenama Kingston. Jangan tanya aku kenapa aku takmo tukar ke thumbdrive baru yang lebih berkapasiti besar serta murah sekarang.

Ini bukan apa yang aku inginkan. Sumpah aku rasa seram tengok thumbdrive camni.
Post a Comment