Friday, February 20, 2009

Aku Tak Sangke Citer Ong-Bak 2 Itu Kelakar Abes...

Kepade penggemar citer aksi...Aku nak bagitau...Citer Ong-Bak 2 adalah citer aksi yang boleh tahan kelakar untuk ditonton... Tapi memang wajar la kan...Nape nak serius bertumbuk2 sepanjang masa, kan?


Aku paling suke part pompuan yang terselit celah pokok dalam gua yang Tien (Tony Jaa) nak tolong tu, dalam ujian terakhir dier nak jadik insan yang power se-power Power Rangers...Mule2 bajet ayu gila ah...Pastu bertukar jadik rimau...Siap ader custome lagi...Haha!! Gile betul...Tu lawak sikit jek...Part Tien nak gi tuntut bela kat tempat dier kene blaja tarian tu...Awek tu muncul lagi...Kali ni pakai custome burung gagak...Apa motif kene pakai custome aku pun tatau ah...Tapi lawak gile ah...

Lain2 yang klakar...Tien kene blaja menari...Haha!! Gile ape pewaris takhta kene blaja tarian dulu...Pastu elok jugak la dier kene kidnap...Baru la true dalam landasan untuk menjadi seorang ong-bak yang tegar...

Suke hati aku la baru nak review pasal citer nih walaupun aku dah tonton citer ni minggu lepas bersama2 Ahmad Fauzi. Oh, ye! Fauzi nak jual laptop dier yang canggih-manggih itu...Nak tawu details pasal laptop beliau yang bakal dijual tu bleh pegi sini.

P/S: Citer itu jugak takde kaitan langsung dengan Ong-Bak 1. Tony Jaa memang stylo!

No comments: