Monday, February 16, 2009

Yahoo Mesengger Pun Bleh Kene Hack Ke? [Part 1]

-Entry Ini Takde Gambar-

Aku marah!!!

Mula2 aku pelik apsal membe aku ni tego aku cam nak marah kat YM...Elok je aku nak reply...Tibe2 kat YM aku kuar display "You have been signed out because you signed in on a different computer or device"

Membe aku, En. Xord yang budiman terus sms aku sepantas yang boleh.

    Wey, ko kat mana?

    Ak kat umah la. Wey, ko ym dgn ak ke td? Nape mcm mrh2 je? Dah tu tibe2 plak ak xbleh login ym ak. Sbb 2 ak xreply. Ape da jd ha?

    jap, ko nak kenakan aku ke ape? apehal ko ym ngan aku cakap bebukan?

    Weh! Siyes ah. Ak xbleh nk on ym ak skang. Siap state sini aku sign in kat tempat len. Apsal aa weh? Ko biar btol. Ak xmemain ah bnd cmni.

    Dia kata nama dia aishah, aku tgk ko ol skang, siap chat ngan aku lagik

    Ak tgah musyikil. Asal dier chat dgn ko?

    Tatau, dia cakap dia musuh ko, nak carik point pasal ko, huhu

    Ko layan lbh2 sikit pastu korek2 sikit dia on9 katne. Keji btol ah! Ko printscreen mende dier merepek dgn ko, antar kat email aku bley?

    ok ok. Nti2

    Ak da reset pasword pun tetap xbleh sign in jugak dgn pasword baru. Ni yg ak geram ni. Mmg ak nk letak kat blog ni.

    Haih, asal ko ngan dia sama2 nak letak kat blog?

    Hah?! Sial doww...Sape gune identiti ak plak ni. Waa~ eh, jap ko tanye dier ape blog dia nk letak. Huhu...Reset pasword pun takleh masuk gak

    Sebab dia still online, ofcourse la ko takley ubah

    Ha`ah kan? Ko tny detail2 ck8. Ko tny dier chat dgn sapo laie... Ko test la tgk dier tau name penuh ko ke...bday ko ke...Ak kan tau sume tuh? Huhu...

    Dia dah offline. Ok.


Tu sms jek...Elok si senget tu offline, aku pun try la login dengan pasword baru...Boleh la pulak...Terus je aku terjah membe aku...Mintak conversation dier dengan celaka itu...

Sambung kat Part 2...Panjang sangat...Kang korang plak nak sepak aku...

Kat Part 2 aku sambung ape jadah conversation dorang untuk tatapan korang yeh?!!

No comments: