Sunday, February 15, 2009

Uji Minda Lagi [UPDATE]


Menatang apekah ini?


Rasanya haritu aku dah tanya pasal menatang ni...Tapi macam tak dapat sambutan je...So, aku up balik gambar ni...Meh teka beramai2...

Try la google...Kalo bleh sertakan nama saintifik skali...Aku pun tak kenal sangat menatang ni...Tapi aku confident gile bapak aku bleh bagi penerangan yang jitu pasal mende nih...Tunggu jawapan dier nanti yehhh...

P/S: Jawapan soklan uji minda yang lepas dah kuar...

TAKDE SAPE PUN TEKA NGAN TEPAT



Uji minda ni extend sampai 15 Feb 2009 pulak...Jawapan di jangka kuar bulan Mac nanti...Lepas aku balik cuti semester...Huhu...

*Aku lupa ape bapak aku citer haritu...Peace!!*

7 comments:

Rashid said...

eee apa benda ni? nampak macam ada kaki & badan je tuu. adik beradik kerang kot? hehe..

13may said...

nampak mcm ketam....siput pun ada...

Suka Bebel said...

nampak macam gorgon jek?hehe...

salam singgah beb!

ღHadraAbidღ said...

geli! macam lipas..tapi aku tau bukan lipas..
adek beradek ketam eyh?

Helmi Razali said...

adakah itu se-ekor hacipan??

halipan + cipan.

tak pun, itu mesti kutu rambut orang yg stick x mandi setahun. betul tak??

*mata bersinar penuh harapan*

~Cinta Cukulet~ said...

saya tau..saya tau..kambingggg...ngeheheee..

aslina said...

lalala~~

aku masih lagi menanti jawapan yang tepat...

::cikgu rashid::
bukan adik beradik kerang...kerang ader cengkerang je tapi takde kaki camni...ekeke...

::13may::
kombinasi eh? best jugak cadangan tu...mungkin jugak dier sedara2 ketam

::sukabebel::
gorgon tu ape?

::hadra::
ko geli ngan lipas eh? mesti ko lagi geli ngan natang nih...sebab dier lagi lembik, tapi tebal dari lipas...

::helmi razali::
hacipan? gile best nama u kasik...nanti i try register kat jabatan perikanan.

err...kutu orang tak mandi memang besar camni ke?

::cintacukulet::
ha`ah kambing...kambing air...wakaka!! jawapan anda masih salah...=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...