Wednesday, May 19, 2010

Fast Update

Gila laa... Tak suka aku camni. Cakap meeting pukul 10 pagi. Gigih la aku speeding moto dengan kelajuan paling maximum. Sekali sape pun lupa remind penasihat yang harini ada meeting. Sudahnya sampai skang aku melepek dekat fakulti.

Sambil tak abeh2 pikir nak balik Penang bilaaa... Sape la gatal sangat cadangkan satu tahun ni semester ikut macam IPTA. Aku rasa macam tak cuti langsung je. Alih-alih bulan June ni tiba-tiba macam banyak pulak aktiviti. Sekarang pun dah nak abeh bulan Mei. Tapi aku tak balik-balik lagi.

Rasa nak mengamuk lagi sekali je. Sapa entah pandai-pandai letak aku dalam jawatankuasa ni. Siap boleh menang pulak tu.

Tadi ramai pulak terkejut yang sebenarnya aku dengan setiausaha cuma ada 1 semester je lagi dekat sini. Bila 2-2 blah, takde pemangku. Hah. Padahal dari haritu lagi aku dah mengamuk. Tapi buat-buat tak reti. Abeh tu, semester awal tahun 2011 kang takde setiausaha jugak. Itulah. Buat kerja tak nak pikir. Taknak tanya aku dulu.

Memang la aku baru 3rd year. Tapi ingat la sikit, 3rd year aku equivalent dengan final year (4th year) degree. Sekarang baru nak menggelabah. Aku tamau letak jawatan. Nanti takleh letak dalam resume. Pentingkan diri ke? Aku rasa tak. Sebab aku menang haritu pun pasal orang pangkah aku. Bukan aku suka-suka volunteer, kan? Sapa suruh??? Ingat aku tak gila kuasa ke??

No comments: