Tuesday, November 4, 2008

Waoohhhhh~~~!!!

Knape banyak sangat keta kat sini? Siap kanopi meriah tak hengat la bagai...

Ooo...Bleh plak lupa...Arini kan 2nd day konvo...Uuuu...Best la dorang konvo...Aku jugak la yang belum konvo2 lagi...Bukan takmo konvo...Tapi ader la dulu masalah yang watkan aku tak dapek nak konvo diploma aku tu...Tapi tak kisah la...Lagipun jubah konvo diploma untuk fakulti engineering pun aku rase cam buruk je...Hahaha!!! Mampus laa kalo UNISEL aku tau aku kutuk jubah konvo...

Best aa dorang konvo...Aku saje jalan2 kat sini sebab nak jumpe ngan Ila ngan Ju...Dorang konvo...Alang2 dah sebelah jek fakulti aku dengan dewan...Pegi je lahh...Tapi time aku sampai tu dah macam tak ramai dah...Maybe ramai dah balik kot...Takpe laa...Janji aku dapat jumpe ngan kawan2 aku tu...Rindu woo kat dorang...Lama oo tak jumpaa...

Nor Juliana Mawarni ngan Jalila Begam bergambar di tengah panas terik...=p























Kat atas ni gambar-gambar yang menggambarkan suasana hari itu...

Disebabkan aku tak sempat merasa konvo dulu pasal kekangan kewangan yang tak cukup untuk aku naik stage amik scroll diploma...Maka Ila pun dengan baik hatinye kasik aku pinjam topi konvo tuh...hape da namenye dah tak ingat...bukan tak ingat...tak amik tau pun...=p

Aku pun merasa pakai topi ni jugak!!! Hahaha!!! Comel tak? Comel tak?

<<< Kanan ni version model iklan colgate...

>>>
Kiri plak version model kedai bunga...
Post a Comment