Monday, November 24, 2008

Menyelesaikan Tag Jumie Part 2

Ni tagged bahagian 2...
Haihh...Nak kene list2 ni yang menguji minda sikit nih...
Okeh laa...Aku tabah je isi kehendak tag nih...
Agak2 tak best,jangan marah ehh...

Sila tulis 10 perkara tentang orang yang tag diri saya ini...(Cik Jumie Samsudin)

  1. Aku kenal beliau sejak Form 2...Beliau merupakan Penolong Ketua Kelas 2 Intan yang paling kool pada masa itu.
  2. Beliau sangat suke menyanyi...Aku adalah salah sorang peminat nomot satunye...Wakaka!!
  3. Dulu mase Form 2 beliau ader sekor labi2 yg bernama Popua...Wakaka!!
  4. Kitorang sama kelas sampai la Form 3.
  5. Beliau juga seorang yang peramah tahap dewa...Pherghhh!!!
  6. Beliau mempunyai seorang ayah yang paling glemesss dalam Penang...Woooo!!!
  7. Beliau seorang yang mudah menunjukkan emosi yang melampau seperti gelak kuat2, terlalu bersimpati dan segala emosi bile berhadapan ngan situasi yang sangat emosi...
  8. Beliau juga seorang yang garang...atutt...atutt!!
  9. Beliau mempunyai boifreng yang sangat dier sayang, iaitu Incik Shahril.
  10. Beliau sungguh pandai dalam bab2 memberi nasihat yang dengar cam kelakar tapi berguna jugak di kemudian hari... =p

Sila tulis 10 perkara tentang diri saya sendiri.
So...Skang aku kene list 10 bende pasal aku plak...Aduihhh...Gawat nih...Ape ade ngan aku nih?
  1. Aku bleh bercakap sambil senyum.
  2. Aku agak peramah laa...Ikut mood dan keadaan jugak.
  3. Aku gile mendengar Mp3...Takde hari aku pegi kelas tanpa mendengar Mp3 melainkan ketika enset rosak...
  4. Aku boleh bertukar menjadi garang, ganas, panas baran,kuat maki-hamun dan yang sewaktu dengannye bile ader orang sibuk2 ngusik aku time aku tengah tension.
  5. Aku jugak ske nyakat orang.
  6. Aku rajin membaca majalah yang kurang berfaedah seperti komik Apo?
  7. Aku sangat hyper-teliti kalo wat keje...
  8. Aku juga seorang yang kedekut tahap dewa.
  9. Aku kuat makan dan makan laju tapi tak gelojoh...Tak caya tanya Taqiyyah...
  10. Aku takleh tengok kucing...Sebab aku suka sangat kucing...Harus aku kejar dier sampai dapat!!!
++++Amaran!!! 10 facts kat atas nih takleh copy-paste tauuu!!!++++

Sila senaraikan 10 orang yang jadi MANGSA TAG yang seterusnya...

Dan saya yakin betul...Saya ingin tag mereka di bawah ni...
Post a Comment