Sunday, November 9, 2008

Aku di Mana Nih?

Ciri-ciri:

Pengkid
> Berpakaian dan bergaya seperti lelaki (pakaian dan cara hidup)
> Tubuh badan dan rambut sama seperti lelaki
> Menjalin hubungan dengan wanita sehingga ada yang bercinta dan melakukan seks
> Membengkung payudara
> Suka wanita cantik
> Menganggap diri seperti lelaki yang boleh menjaga pasangan, terutama apabila diganggu

Tomboi
> Perwatakan seperti lelaki
> Ada perasaan terhadap lelaki
> Bukan lesbian (suka sesama jantina atau pengkid)
> Minat terhadap aktiviti lasak dan mencabar
> Ada sikap kasar dan ganas

Lesbian
> Perwatakan sama seperti wanita sejati
> Homoseks (lesbian)
> Memiliki sikap cemburu
> Suka wanita cantik

Harini bace Harian Metro online...Bukan bace online je...siap gigih kuar gi kedai nak dapatkan Harian Metro yang convensional tuh...Maklum la...Tak stim plak rase bace yang online punye...Hehehe!!!Atas tu petikan online yang aku copy-paste...Malas nak taip...

Dalam banyak2 expose pasal isu fatwa pengkid nih...Aku sangat tertarik ngan konon2 ciri2 seorang pengkid, tomboi dan lesbian...Huhuhu...Nak bagi aku lebih terkejut dan confuse...Adakah aku dalam golongan berkenaan? Bukan hape...Banyak dalam fact ciri2 tu kene kat aku... Camno nih? Dan hampir 100% fact tomboi tu ader kat aku...Memang kau berperwatakan cam lelaki walaupun aku pakai tudung...Kalo tak...Takkan la kengkawan aku kdg2 boleh lupa aku ni satu2nye pompuan yang hangout dalam geng dorang...Tapi yang fact lesbian tu aku memang takleh blah!!!

Paling best...Aku memang suka wanita cantik...Haha!! Macam Camilla Belle, Vanida Imran etc...Mo citer pun panjang sangat laa...Adakah aku confuse ngan diri sendiri? Tapi siyes...Memang aku suke tengok dorang...Dan dalam hati aku tader sikit pun rase jeles ngan dorang sebab dorang cantik...Hihihi!! Sesungguhnye dorang memang hawttt!!!

Transformation gender...Gambar hiasan...Takde kaitan ngan artikel...Haha!!

4 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

ello..
singgah sini ye
promoted by kak syima :)

Aslina said...

::darlee zuris::
thanx sebab singgah!! =p

emilia azman said...

akak suka lesbian.. adik yang mana?.. ahahhahahaha

Aslina said...

::kak emi::
haha!! ape la soklan...hehe...
style rase kat tomboi...
tapi lesbian pun style jugak...
haa...kan dah confuse!! haha!!