Friday, November 7, 2008

Aku Pun Ada Kat Sini!!!

Sememangnya student2 tempat aku blajar ni sangat la kreatif dalam bab2 buat event...Tak kisah la mendatangkan duit ataupun saja suka2...Tapi slalunya lebih kepada mendatangkan duit la...Contohnye tadi, mase nak gi kelas, lalu kat FPI, nampak kanopi Charity Car Wash...Tak sempat plak nak click sape nye event kat banner tu...Tapi yang pastinye ramai jek beratur menanti keta/moto dicuci...Hehe...
Khusyuk je dey all cuci keta tengah2 panas...huhu...

Tu satu event...Next event kat fakulti aku plak...Fakulti kejuruteraan...Hehe...Student2 civil organize Unisel`s Green Day...Meriah gak laa...Macam2 maklumat pasal alam sekitar bley dapat kat sini...Acara yg ader, jawab kuiz laa...Kire berat pokok plastik laa...Kire bape tin minuman dalam akuarium laa...Tapi yang paling aku suka...Pameran ular yang nampak cam baru nak membesar...Huhu...Aku suka gile ngan ular nih...Ingat nak bela la seko...Tapi bile pikir balik...Kang ape aku nak jamu dier makan? Aku pun soru slalu miss...Haha!!
Saksikan betapa meriahnye event nih...






















Ekceli banyak lagi gambo...Tapi cukup2 la kan?
Lupe plak nak cakap...Bukan teka2 je...kuiz pun ada jugak tadi...
Sape jawap sume betul dapat la adiah...Ala simple jek...
So, aku pun dapat gak adiah...Keychain jek...Orait la dari tader...
Mark plak dapat pen dakwat hijau...Keh3x!!

Ni la keychainnye... =p

No comments: