Tuesday, January 4, 2011

Random #52

Kesiaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sangat. Tu diahhhh panjang betul kesian.

Yerp. Aku kesian dekat +/-3000 ekor bangkai burung yang jatuh-jatuh dekat bandar ape ke nama itu aku pun lupa pade hari taon baru haritu. Semua simptom sama je... Ada darah beku ke apa... Dengar berita sepintas lalu je...

Sume-sume pun conclude maybe dorang mati sebab panik dengar letupan mercun tahun baru. Lalu bergegas meninggalkan sarang. Mungkin jugak berlanggar sesama sendiri. Panik kan??

Huwaaa... Aku tasuke la mercun lepas ni tak kira la walaupun dia nampak cantik meletup-letup pade waktu malammm...

1 comment:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha;) happy new year to u dear:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...