Wednesday, January 12, 2011

MLM - Mari Lingkup Melingkup

Aku mengaku aku bengang abes dengan budak berhingus berlagak pandai yang suke-suki nak nasihatkan orang macam aku suruh masuk MLM tapi dalam masa yang sama terhibur woo dengar statement dier yang berdega-dega bleh buat duit cara pantas. Sunat pun blom kering lagi, ada hati nak ajak ke arah kesesatan buat MLM. Kalo dah kaya betul punya banglo 5-6 bijik atau keta sport bersusun dalam garaj umah macam Sultan Brunei tu takpe la. Tapi kao hado?

Ini setakat bergambar dengan keta company pinjam... Dengan duit bentuk kipas-kipas di tangan dah pandai bawak dakyah bukan-bukan, baik tak payah la dik oiii... Memang aku nak suruh budak ni tunjuk apa jenis harta yang dia ada. Pegi mampus la dengan statement taknak menunjuk-nunjuk apa semua... Sebab dia join MLM, so, dia kena la tunjuk apa hasil dia ada... Btol tak?

Kat sini aku nak bagi nasihat sikit...

Kau attend kursus-kursus ko bayar sampai 3-4-5 ratus tu... Tapi just a talk yang bodoh-bodoh seumpama kasik motivasi yang bersiaran di pagi hari tiap-tiap hari kat TV9 tu baik lupekan je la... Aku hari-hari pun dah termotivasi dengar ceramah-ceramah dekat Youtube. FREE tau FREE~~!!! Yang 3-4-5 ratus tu ko boleh buat simpanan dalam mana-mana pelaburan kat Malaysia ni. Buat la pelaburan hartanah. Pasti untung sebab harga tanah takkan turun.

Ok la untuk hiburan korang aku letak printscreen yang boleh buat budak-budak MLM mengamuk-ngamuk. Eh, berani meh laa... Aku tak letak watermark sebab aku tak hingin nak padam nama sape-sape berkenaan. Aku lebih suka biar terdedah dan baru orang tau sapa yang suka sangat promote skim piramid ni.



Tak nampak bleh klik kasik view besar-besar.

Mesti budak ni teringin nak pegi melawat piramid kat Mesir tu tapi tak dapat-dapat pegi lagi. Tak pun jejak Sunway Piramid pun tak lepas nak bershopping sakan di dalam... Oh, sungguh kasihan... Baidewey, aku tak remove budak ni sebab aku tertunggu-tunggu apa tindakan dier dalam usaha mem-promote-kan MLM kat aku. Fun beb!!

P/S: Oh ye... Ini profile budak ni. Sile la add kalo rasa nak berkenalan. Muka hensem dan masih single.

Semoga terhibur. Powered by UNSTOPBEBAL. Huahuahuaa~~
Post a Comment