Wednesday, July 21, 2010

Takde Nak Tulis Panjang-Panjang.


Ini namanya melawan tuan. Ni lah keje dorang. Asal aku balik kelas je, penat-penat terbayang-bayang katil nak landing, dorang pun laju je meluru ikut aku masuk dalam bilik. Tengah aku sibuk-sibuk nak letak beg, bukak tudung, salin baju segala, dorang pun baek je landing atas katil aku. Siap kongker katil aku.

Abeh tu aku nak menyempit celah mana? Tengok la si Jacob tu. Kepala elok atas bantal siap. Aishh... Melawan tokey betul kucing-kucing ni.

Sorry gambar blur. Bukan selalu dapat tangkap gambar candid dorang ni. Nak cepat punya pasal. Lambat-lambat kang dah tak pose camtu dah.

Phergh. 3 hari tak update. Bukan sebab sibuk. Tapi, entah. Malas kot.
Post a Comment