Sunday, July 11, 2010

Boleh Tak Kalo Aku Terminat Dengan Sebab Lain?

Aku bukan la minat sangat citer-citer Twilight tu. Baca novel dier lagi la tak pernah. Citer vampire yang aku suka pun stok-stok style citer macam Underworld, Buffy the Vampire Slayer, sikit-skit stok-stok macam Vampires Diaries.

Ada vampire jenis suka perang-perang lagi la aku suka. Ngahaha... Tapi Twilight tu pada aku kurang kick la dari segi action. Balik-balik citer pasal Jacob, Bella, ngan Edward tu. Huhuhu... Aku kalo plot lebih ke arah love story ni mula la lemau. Nak tertido la, rasa macam nak terajang dinding la. Err... Lagenda Budak Setan tu exception ye. Heh.

Tapi aku rasa aku terpaksa minat sebab band favourite aku mensumbangkan lagu soundtrack untuk citer dorang. Adeh. Dah la aku memang minat dengan band pakcik-pakcik tu. Since aku skolah lagi suka Muse. Tak boleh nak buat apa.

Layan je la official video Neuron Star Collision ni. =)


Ok la. Sebab lain aku minat Twilight tu pun pasal Jacob. Normal la kan pompuan minat lelaki camtu. Tapi kalo dah pesen memanjang je tak pakai baju, kadang-kadang tu rasa macam nak pegi lempang dia jugak suruh pakai baju. Ingat seksi sangat ke tak pakai baju ni. Lain la kalo Jacob pakai baju melayu. Sumpah aku jatuh cinta terus ajak kawen tak banyak soal. Heh.

2 comments:

Ken Wooi said...

i watched twilight.. and that's all =)

Anonymous said...

Amiable post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.