Wednesday, October 28, 2009

Kamu Vegetarian?

Harini aku buat rekod lunch paling murah dalam sejarah (Ehem! Sejarah idup aku ye). Nasik+sayur+lauk orang2 vegetarian=RM 0.90. Tak percaya? Best kan? Dah la sedap. Selama nih aku confuse dengan orang2 vegetarian. Camne la dorang nak hidup dengan makan bende2 bukan daripada haiwan. Nak2 pulak kalo duduk area2 yang tak ramai penduduk yang sama spesis dengan mereka.

Tapi aku rasa kalo ko vegetarian tinggal di Penang dan keje dengan Intel, ko akan save banyak duit untuk makan lunch ala2 vegetarian sebab amik banyak camne pun tetap murah nak banding dengan kaum2 omnivor yang lain. Serius. Memang boleh hidup la kat sini.

Cuma aku sikit confuse. Apsal ada sesetengah tempat ada display Non-Halal Vegetarian ha? Ada bende2 tersembunyi ke kat dalam makanan bukan berunsurkan haiwan tu?

P/S: Follower aku dah berKURANG sorang. Sape la yang tarik diri tu ye? Sorry la kalo aku tak follow kamu balik. Aku rasa aku bz sekarang. Update pun jarang2. Hehe.

4 comments:

Anonymous said...

0.90 sen wow
nasi pown 1.20 skrang gila apa!
eh dia bubuh wine la tu yg haram tu!!

xbox360-taksuka lah sayur

Aslina said...

::boneka tak sakit::
ekceli RM1.90. tapi sini ada subsidi singgit kalo scan badge. dapat aa diskaun. xP

ooo...baru tau non-halal tu campur wine rupenye. erm, takpe. sini punye cafe policy, NON-HALAL FOODS ARE NOT ALLOWED. so, takyah ragu2. tukang masak sume Islam.:)

profwacko said...

so... ko dah convert jadik vegetarian ke?? makan telur ayam bleh tak??

Aslina said...

::rezan::
mana boleh coonvert total...sesekali nak jugak makan burger mcd...wahahaha...

err...vege tak makan telur ayam.