Wednesday, October 21, 2009

Hish! Dalam Mimpi Pun Nak Melawan Cakap Mak Ayah!

Semenjak-dua menjak ni aku rajin gile mimpi. Tapi semua stok merepek2 dan langsung tak masuk akal. Contoh cam dulu la, kene gigit dengan anakonda sampai kaki jadi kudung la. Baru2 ni boleh pulak mimpi moto rosak dalam hutan. Lepas tu ade workshop plak tengah2 pokok2 besar. Mekanik plak tu stok2 pakai custome Power Ranger. Manager dorang adalah Ultraman. Entah apape je merepek mimpi.

Semalam mimpi lagi. Siap melawan cakap mak ayah plak tu. Pasal pandai2 je nak atur aku kawen ngan sape. Padahal mase tu memang aku single pun. Dalam mimpi lah. Real life pun single ape.Single ke? Alkisahnye aku sangat2 tak setuju pilihan hati mak ayah aku dalam mimpi tu. Korang tau sape pilihan dorang?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
Osama Bin Laden.
Post a Comment