Saturday, August 25, 2012

Kenangan

Seronok lak layan fb harini... Tengok gelagat kawan2 yang time skolah dulu yang dah kawen beraya dengan suami/isteri dan anak2 masing2.

Congrats juga kepada yang sambut raya dengan gelaran baru sempena kelahiran orang baru. Hehe.

Tak tahu kenapa, seronok tengok gamba2 raya dorang yang banyaknye dengan gamba keletah anak2, dan juge fesyen baju raye anak2. Haha. Comel je...

Bile tengok dorang ngan pasangan sekarang ni, tetibe teringat kat sesapa yang rapat dengan aku dan share kisah cinta monyet dorang. Macam tak sangka kan tengok depan mata sendiri jodoh memang rahsia Allah. Ye lah, siyes aku teringat ada yang nangis berguling2 sebab merajuk, gaduh, olololoo... Semua bagai nak rak dengan orang lain time zaman blaja2 dulu...

Tapi sekarang dengan orang lain yang lebih baik, boleh hargai dorang dan boleh membimbing dorang. Alhamdulillah... Seronok sangat tengok. Tak kurang jugak yang jodoh panjang dengan cinta monyet tu. Alhamdulillah lagi, sangaaaattt sweet :)

Bukan nak bukak kisah lama dorang, bahkan tak mention pun sapa, tapi kalo ada diantara korang baca ni, mesti tersenyum sendiri kan? Well, aku pun sama... Teringat2 balik segala apa dah aku lalui tu... Rasa macam... Hmm... Macam2 dah aku belajar, dan semakin kuat untuk terus jadi diri sendiri.

Kenapa ya aku bukak citer ni tiba2?

Haha... Sebab isnin ni Incik Jep dan membe rumahnye datang melawat Penang. Kebetulan lak aku cuti Isnin tu... Dan yang paling penting.... Aku berjaya gak cakap nak introduce Incik Jep sebagai bakal adik ipar kepade Angah. Tapi kan... Hmm je respon dia? Adeihh... Nasib baik sms je...

Alahai...

No comments: