Sunday, August 5, 2012

Clarks, Yeay!!

Saye berjaya membodek dan mengampu Incik Jep membeli sandal/wedges mabeles ini dari kawan baik. Sebab saye kan kaki bodek... Harus la berjaya membodek tunang sendiri yang jauh di mata tapi dekat di hati sanubari... Nak bodek orang lain apa lah dapat kan... Mendapat bebanan kerja yang bertambah ada lah :P

Akhirnya boleh letak link sebab Jumie dah promote page Hajar ni kat blog dia, maka tak salah kan kalo kita kopipes saja :)

Tak sabar nak tunggu sandal ini menjejak Malaysia. ~menghituuunggg hariiiii...~ *nyanyi lak*

Sandal ini adalah sangat hot sebab ramai yang suka,dan ramai frust sbb takde saiz - sold out... Saiz aku je unik, maka, sempat la Incik Jep sambar untuk aku satu. Takdan nak pakai raya, boleh je nak pakai jejalan... Pegi opis harap la aku nak pakai kasut ni... LOL.

Gambar dari sini

Wehuuu~~!! Haritu yang aku cuba nak promote tu, bendalah ni lahhh... Tapi aku takleh letak link sebab laptop aku memang takley bukak fesbuk sampai sekarang...

Sape2 belom like page kasut UkClarksSales, sile la berbuat demikian dengan segera... Takyah ragu2 kasut2 Clarks dia jual memang 100% original sebab dari warehouse Clarks sendiri, dan harga berpatutan berbanding Clarks outlet kat sini. Lepas tu lepas tu lepas tu kan... Kalo beli banyak2 dapat diskaun... Yang penting!! Semua design2 adalah yang terkini :)