Thursday, August 9, 2012

Kesian

Kesian sangat pade yang belum kenal aku sepenuhnya.

Hadoiiii...

Takpe lah. Cuma KESIAN. Dan terima kasih sebab PEDULI.

LOL.

Jarang. Maksud aku, tak pernah lagi lah kan sampai cenggini orang bagi perhatian. Sampai ke blog. Menakjubkan! Wunderbar!! Terharu gila aku. Gila pon takde terharu camni. By the way... Uh, watpe aku susah2 nak peduli ape orang cakap, ape orang pikir...

Sebab, dunia aku takde limit kat fesbuk... Takde limit kat blog... Takde limit kat twitter... Takde limit kat mana2 langsung... Blacklist pun tak pernah kena... Masih berjalan, hidup, bernafas, seperti biasa... Takde caj... Masih ade lagi kawan2 yang lain di luar lain... Tak semestinya aku kena fokus kat satu jenis manusia demi kepuasan hati dorang. Macam tak perlu.

Dah apply cuti raya? Kesian sekali lagi sebab kena buat replacement.

Terima kasih la bebanyak sebab pura2 peduli, amik berat, etc. Terima kasih atas lakonan super mantap anda. Terima kasih. TERIMA KASIH!

Ketagih? Mengaku je lah.

Sebenarnye ade orang2 camni... Aku rasa nikmat kebebasan aku nak berblog, berdiari online secara suka hati macam dulu2 dah tersekat. Lagi tersekat dari cerita aku tukar URL sebab... Erm... Citer lama. Malas nak ungkit. Sekarang? Ade je orang peduli. Nak jugak suka2 hati macam dulu... Macam Kak Syima, macam Yana, macam Kak Di, macam Hadra, macam sape2 lah...

Aku tak suka lah attention camni... Sejak dulu aku blog pun bukan nak kumpul follower, bukan nak kumpul kawan, bukan nak buat apa pun... Cuma aku suka tulis ikut sedap hati. Ikut la apa pun selagi tak langgar akta2 di bawah SKMM. Takde pun aku blog pasal politik yang tahap teruk2. Tak mintak pun orang suka. Yang datang melawat2 ni pun... Lepas 5-6 bulan ke, atau time online Incik Jep sibuk ngan hal lain walaupon skype on... Baru aku pegi melawat dorang balik... Ntah2 masa tu pun dorang dah lupa pernah jengah kat sini...

Aku blog dah lama wey... Ngan blogger je dari taon 2008 kot... In fact dari 2003 aku dah start blog... Tapi guna friendster kot, ngan myspace... Banyak merempan kat myspace je kot... Cerita life kadet, cerita hari2 kena hell ngan senior, hari2 kena kilat kasut, hari2 standby-bed... Takde orang kisah pun? Kenapa camni sekarang aku pun tatau.

Kenapa sekarang apa aku buat pun orang nak komplen? Kenapa orang nak peduli? Suka, baca la... tak suka bleh je tutup blog ni. Aku takde penah suruh pun sape2 bukak. In fact, aku tak cerita pun aku ada blog dengan orang2 yang baru aku kenal. Terpulang la nak stalk camne. Nak google ke apa... Aku tak kisah pun... Aku kenal la sape aku... Orang betul2 rapat ngan aku pun kenal sangat aku camne... Cuma yang tetibe buat2 rapat ni, pegi main jejauh boleh tak? Semak la.