Thursday, August 16, 2012

Takleh Tido Niiii...

Agak relevan tak pagi kang nak mintak MC sebab trauma tersangkut dalam lif yg hurmmm... Bile nk kuar dari lif baru aku nampak lif tu dah kat mana sebenarnya... Kne panjat lak nak naik pegi floor asal tuh...

Haha... Tah, tapi aku takde la takut ke panic... Siap boleh antar mesej lagi kat Atin, Angah ngan Incik Jep inform aku tengah kebosanan tersekat dalam lif sorang2... Angah try call aku tak dapat... Tapi aku leh antar mesej. In fact aku up status dalam fesbuk. Gila kental aku nih. Hohohoo...

Hurm... Incik Jep nak balik sini... Beriye2 la cerita kat aku da inform semua kaum kuarge dier yang dier nak balik skejap. Masing2 ahli kuarge dier tanye bawak balik girlfren ke tidak... So, dier cakap dah ade aku. Aku kat Penang ni ha... Pastu ada la biras dia kan cakap melepas arr nak kenalkan dier ngan kwn2 pejabat yang cun dan single... Tapi dier slambe balas takpe, ok je... Leh buat spare... Dan2 tu biras dia nak no fon aku nak buat report katanya...

Pastu siap tanye aku, ok ke kalo dier nak pasang lebih dari satu... Aku plak rileks2 je jawap, ok je kalo dier mampu... Sebab aku takde hal kongsi2 ni... Heheh... In fact aku pikir cepat sket dpt anak ramai2 macam yg haritu kitorang berangan... Haha... Sengal jugak pemikiran aku...

Tapi dier cakap... Ade aku sorang pon dah cukup wat dier pening... Ni kan plak lagi 2-3 kerenah... Kalo ok takpe... Kalo pesen sengal cam aku gak, alamatnye memang dier kne prepare surat wasiat awal2 laa... Hehehe...

Actually aku nervous nk jumpe family dier yg real... Aku penah jumpe beberapa ahli family angkat dier... Walaupon kat sini aku cakap dier tunang aku, tapi well... Kalo ikut adat tu blom lagi lah... Tapi kalo ikut style idop orang obersi tu, memang dah arr pasal masing2 buat tak layan je ngan godaan2 luar yang lain... Yang ikut adat tu pon tak sure ah kan nak plan buat ke tidak... Baik sep kos wat kenduri kawen je terus... Hahaha... Sebab tu la yg dia banyak pening ngan aku... Aku tak suke pikir lebih2... Mana paling simple je aku jalan...

Bile dier citer ngan dorang pasal aku... Masing2 start tanye camne bleh kenal aku... Dia bukak citer kenal aku sejak aku form 1... Sungguh begitu lama sekali... Lost contact je bleh contact balik... Last2 jadi cenggini... Both of us were madly in love. Haha statement... Kalah retis... Paling legend skali, kitorang tak penah gaduh... Bagi la isu apa pun... Kite bleh sembang cam best friend... Pastu masing2 kuat nyakat...

Trust me, skang baru aku percaya cinta tu wujud. Ade la rase sayang la ape seme tuh... Rasa hepi tatau nak cakap camne... Sampai aku jadi tak peduli apapun disekitar aku, kecuali dia.

Aku je blom citer habis2 ngan Angah pasal kitorang... Adeiii... Camne nak citer tah... Dier ngan family dier dah abes buat soal selidik dah pasal aku... Tunggu masa nak tengok aku secara live je...

Btw, yang 2 tahun lepas tu.... Yang masa bulan puasa yang dier ajak aku berbuka tuuu... Masa dia praktikal kat sini tu... Ada antara dorang dah memang approve dier ngan aku... Hihi...

Aku pon sampai skang aku still tak caya aku ngan dier... Dier ni da masuk fasa 3 series pon... Aku pon lebih kurang... Tapi fizikal kitorang... Rupa kitorang... Tak matching ngan umo... Harap2 arr relationship kitorang ni kekal sampai bebila...

No comments: