Tuesday, August 7, 2012

Patut lahhh...

Harini aku baru tau blog aku femes kat opis. Wuhuuuu!!

Alang2 korang bace blog aku kat opis tu atau tempat lain, selain tambah modal untuk cakap2 blakang citer macam2 pasal aku kan... Bleh gak tolong2 double up gaji nuffnang aku untuk bulan ni... Kayo makcik haa... Padan la semenjak-dua menjak ni rezeki kemain murah lagi kan... Dah la dalam beberapa hari ni aku terkezut tengok pageview hari2 lebih daripada sebelum2 ni... Untung2 selain cek RM200 yang opis bagi sebab multiple scope bulan lepas tu aku kaut, cek nuffnang yang RMxxxx.xx terkumpul sebab lama tak cash out pun boleh cash out dengan jayanya untuk raya ni. Mekasih, mekasih...

Terima kasih bebanyak... Sambil2 cari bahan nak bahankan aku, sila2 la rajinkan diri klik iklan kat tepi tu... Tak banyak pun aku letak... Satu je... Tu pon dah memberi income tambahan yang bertambah2 banyaknye selain duit sewa rumah (opkos la harta sendiri weh... Apa barang tumpang harta mak ayah kannnn) Oh, sukenye saye... Semoga murah rejeki juga kepade yang rajin atau ketagih view blog ni :)

Anyway, aku kecewa sket harini... Incik Jep juge kecewa tak sudah2 serta meminta maap berkali2 kerana tepaksa mengecewakan aku sebab wedges idaman sebenarnya dah out of stock walaupun saiz kaki aku adalah unik. Sedih sebentar... Takpe lahh... Takde rezeki kat situ... Harap2 kan Incik Jep ade idea lain untuk menggumbirakan hati tunang dier tersayang nan sorang ni... Awak dah la jauh... Hari2 skype pun asik nak tayang lubang idung je... Tau la berangan nak jadi macam Ahmad Nisfu... Heee... Comel tau awakkk... Saaaayaaanggg awakk (boleh muntah sekarang, dah lepas waktu berbuka)

Btw, yang rajin nak membaca blog aku ni kan, esp yang opismate tuh... Banyak betul masa lapang kan? Guidelines yang bermacam2 tajuk, bermacam2 jenis, berpuluh2 page tu dah baca blom? Ataaauuuu.... Sempena Romadhon (baca gaya Johan dlm Karoot Komedia semalam) ni kan... Al-Quran tu dah khatam blom?

Moga2 khatam la semua2 hendaknye kan... Sebab ade kan rajin share kat pesbuk... Sehari leh baca Quran 8-10 helai... Aku kan jahat, stok2 setan bleh terbakar pegang Quran, solat pon skip2... So, bleh bajet kan ape je aku buat... Terawikh pon tak pegi... Sebab time ni kan aku tengah update blog... Sebab bulan Romadhonnnn pun aku macam biasa malas nak berbuat baik... Bila masanya aku ni baik kannn... Takde makna lah aku nak jadi baik... Takde feeling nak berubah langsung sebab contoh2 "terbaik" yang depan mata semua tak membantu langsung... Lagipun buat baik ni kita kena tunjuk kat orang... Baru la orang percaya kita baik... Sekaligus semua orang pun teraniaya sebab aku... Oh well... Aku mana suka menunjuk2 aku baik... Aku suka tunjuk aku ade Incik Jep je...

Kepada talam berbelas2 muka... Aku selalu perhatikan kau. Ahahaahaahhh... Tapi perhati je lah... Takde mase la aku nak cakap2 ngan talam2 bermuka2 nih... Depan lain, blakang, ngan orang lain, kemain... Kat orang lain, lain pulak citer dia... Tanak ngaku talam pun takpe... Takde hal... Tak effect penghidupan aku pon... Biar la orang nak benci dari terhegeh2 jadi hipokrit semata2 nak suruh orang suka...

Serius terasa mcm #retis. Terus terkenang zaman2 jadi staff belakang tabir TV3 dulu (2005-2007)