Wednesday, July 27, 2011

Kacang


Anak buah aku paling hensem lagi kacak yang bongsu tu cakap makanan dalam piring ni adalah...


KACANG.

5 comments:

Signorina Syima said...

*tepuk dahi*

Umie Artoqiemie said...

HAHAHAHA..

Aslina said...

::Kak Syima::
aiman memang camtu... bape kali dah cakap kerang, kerang dia tetap jugak nak sebut kacang... dasar tanak sama dengan orang lain sebut. huhu...

::Umie Artoqiemie::
hehehehe...

Zulfikar Hazri said...

terbelahak aku gelak pepagi buta spontan.. lepas baca.. KACANG.... hahahahahahahahahahahahhahahaa

Aslina said...

::Zulfikar Hazri::
anak buah aku paling bongsu tu memang camtu... kalo ada ambulan lalu kat sebelah keta kitorang, pastu abang dia sebut ambulan... terus laju je dia jawab "bukan laa... tu polis..." punya laa tanak sama dengan orang lain kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...