Sunday, April 3, 2011

Misteri Ulat Gonggok.

Kehadiran ulat gonggok dalam umah ni memang misteri habis.


Ini versi lukis-lukis doodle macam blogger-blogger lain maka nampak tak seram sangat.

Bleh kata tiap-tiap malam aku nampak ulat gonggok ni muncul secara tiba-tiba kat depan mata. Sekejap nampak dia berlenggang-lenggang ulat di rak-rak buku kat sini, sekejap nampak dia elok berjalan-jalan tepi sliding door. Pastu tibe-tibe ko dah nampak dia tepi sofa kat umah.

Paling best skali tiba-tiba dalam ko tengah sibuk-sibuk menaip chatting kat fesbuk chat dengan kawan-kawan sekelas yang tak penah habis isu walaupun hari-hari nampak kat kelas pun sekelip mata ko bleh nampak atas keyboard laptop.

Timbul persoalan. Mana dia datang?

Skang plak....

Tadi....

Paling pervert skali.......... Tiba-tiba je kat dalam baju t-shirt aku pakai masa aku tengah meniarap. Baek punye nak merayap masuk dalam seluar. Mentang-mentang bontot aku agak seksi...

Misteri ke tidak??? Ke ulat-ulat gonggok dalam umah aku ni semua berumah atas kipas??

Aku meniarap betul-betul bawah kipas ok?

Gila kentang dorang ni kebal sebab all these while aku dok cuci kipas guna penyapu dok sapu-sapu pun tak penah ada benda lain jatuh selain habuk kipas.

Misteri gila ni wehhh!!!



2 comments:

Signorina Syima said...

gelak sorang2 ai kat umah ni... mujur la gonggok ni tak berani masuk celah bedah ai....

Aslina said...

::akak syima::
gonggok tu memang misteri ah... tatau mana datang. kdg2 tu tau2 je dah terpijak. mana la i concern sangat apa ada atas lantai tu...