Saturday, June 20, 2009

Bukan Entry Jalan2 Lagi

Esok hari bapa. Saje nak wish kepada sume yang bergelar bapa terutama bapak aku dan jugak abang aku. Tak lupe juge kepada mereka yang bakal bergelar bapa. Misalnye Tn. Rahmad. Hubby buddy aku. Hihi. Ok la. Selamat hari bapa. Sebenarnya aku tatau nak taip apa.

Ini adalah bapak aku. Hensem kan beliau? Sila ngaku beliau hensem. Kalo tak, aku lempang laju2 dengan penampar Jepun celup aku.

Err... Ada tak lagu yang menunjukkan pengorbanan ayah? Aku takmo la letak lagu Mawi tu. Bapak aku sihat walafiat lagi kat umah tu.

Huhu...Windu kat bapak aku. Nak tepon dier la. Bapak aku dah maju skang. Dah ada enset senirik. Semoga beliau tak kucar-kacir nak reply SMS. Entah2 lagi advance dari aku kot. Jangan marah aa Apak... Tak indie la kalo marah, kan? Kan? Kan?

P/S: Aku sikit cacat dan pelat sebab panggil ayah aku "Apak" tatau la knape. Tapi memang beza la aku ngan abang aku. Arwah mama pun aku panggil "Mama". Padahal abang aku rileks je panggil "Bapak" dan "Mak".
Post a Comment