Thursday, June 18, 2009

Bonggol Oh Bonggol...

Knape la susah2 tambah bonggol2 kecik dan agak tinggi kat depan main gate tu?

Gayat aku nak bawak moto...Sudah la amatur. [akibat kene tegur dengan Incik Pulis itu hari. Skang aku dah bersopan-santun dan berbudi-bahasa menunggang moto]

Dulu2 boleh save minyak. Skang tak pasti brape ratus kali aku kene brek untuk naik bonggol tu hah. Sape la bijak sangat buat bonggol. Takmo orang merempit, baik korek lubang banyak2. Huhu... Huaaa...Takley jugak jimat minyak camni...Hampeh aaa...

Cuba teka. Dari jalan belakang tu sampai ke fakulti kejuruteraan, ada berapa bonggol?




SEBELAS TAU TAK?!!!!


Hebat, kan?


...
Post a Comment