Thursday, June 18, 2009

Bonggol Oh Bonggol...

Knape la susah2 tambah bonggol2 kecik dan agak tinggi kat depan main gate tu?

Gayat aku nak bawak moto...Sudah la amatur. [akibat kene tegur dengan Incik Pulis itu hari. Skang aku dah bersopan-santun dan berbudi-bahasa menunggang moto]

Dulu2 boleh save minyak. Skang tak pasti brape ratus kali aku kene brek untuk naik bonggol tu hah. Sape la bijak sangat buat bonggol. Takmo orang merempit, baik korek lubang banyak2. Huhu... Huaaa...Takley jugak jimat minyak camni...Hampeh aaa...

Cuba teka. Dari jalan belakang tu sampai ke fakulti kejuruteraan, ada berapa bonggol?




SEBELAS TAU TAK?!!!!


Hebat, kan?


...

3 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

tak yah break la..boleh main lompat-lompat hahaaa

siti_z0wiah said...

hahaha...

tensen kan? aku lak time g uma kakak aku jew..sakit ati gila babas.. selang 2 jibik uma da b0ngg0l.. maw b0tak dah tayar kete aku...

aslina said...

::cinta cukulet::
rupa bentuk bonggol tu membahayakan kesihatan penunggang moto la...kalo over lompat, takut jatuh tergolek pastu kene langgar ngan keta plak.

::z0wie::
tensen gile...dah la bonggol jenis kedekut. sejemput punya bonggol. tinggi plak tu. brape je yang lebar, relevan dan tak bahaya kalo speeding pun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...