Sunday, June 7, 2009

Akibat Menonton Rancangan 3R Tadi

3R musim baru memang best. Paling best bila tajuk pertama musim baru ni berkaitan dengan privasi. Mula2 sekadar antara adik-beradik dan jugak pakwe ngan makwe...Alaa...Pasal check email la...SMS laa...Tangkap gambar sekali la... Pastu bila skop luas sikit...Baru aku tau rupanya ada jugak orang kene buang kerja sebab main Fesbuk. Kira dahsyat jugak la kan penangan komunikasi zaman sekarang ni kan? Makin canggih, makin kurang privacy kiter. Uishh...Ngeri la jugak bile pikir.

Paling tak boleh blah skali statement Rafidah...

"Bayangkan jika anda nak kahwin nanti, bakal mak mentua anda buat carian kat internet... Apa akan keluar nanti?"

Sepantas kilat aku Google nama aku. Hasil dier boleh tahan jugak la. Nasib baik bukan aku sorang je ada nama camtu. Dan yang pasti semua nampak macam baik2 je. Tak tahu la kalau bakal mak mentua aku tu boleh sampai kat blog nih...

Macam horror jugak la kalo dapat bakal mak mentua yang kaki internet ni kan?
Post a Comment