Tuesday, November 27, 2012

Tertinggal

Sesape yang bawak kenderaan, tak kire la 2 roda, 4 roda, 8 roda atau takde roda sekalipon, sile jangan tinggal otak anda merata2 ketika memandu.

Kalo nak tinggal jugak, jangan jadi benak sangat nak jalan straight tapi himpit kiri/kanan sampai takde ruang utk moto2 nak ke sebelah kiri/kanan. Tolong bertimbang rase sket.

Orang lain pun nak hidup lama jugak. Bukan kau sorang je ok? Kang moto tu sagat keta mahal kau, kau marah... Tapi tu lah, sebenarnya tak sampai hati la plak nak panggil kau bodoh kan?
Post a Comment