Saturday, November 17, 2012

Peduli

Selama ni mcm aku tak peduli langsung rupa bentuk blog aku bila tengok online dari medium lain...

Yelah, aku post dari iphone ni ikut sedap hati aku jeee... Tak kisah gamba terbesar sikit ke, menyenget ke, apa ke, janji aku bahagia post bende yg aku sesaje nak post kat sini...

Haha lantak lerrr... Orang cakap apa guna ada phone canggih tapi tak fully utilized kan... Dulu phone lain aku main campak2 je sebab tak banyak bende aku leh guna kat phone, paling haru, baru nk multitask sikit dah hang la apa, siap restart lagi...

Skang ni iphone ni mcm tanak lepas... Betul2 dah mcm personal organizer aku ha... Tambah lak wifi free dah ade balik... Hahaha... Okey laa saje bebel sini pepagi ni sebab teruja tengok blogger application ni dah berubah rupa... Heee <3

No comments: